Kroer Friluftbarnehage, Kroerbarnehagene DA

I media
Søke plass hos oss?
Dokumentmappe

Hovedbasen ( 09/11/2023 )

Vellet er barnehagens hovedbase. Her finner du to avdelinger, en for de store der vi har innredet med tanke for rolleleken, konstruksjons lek og formingsaktiviteter og en for de minste som er innredet etter deres utvikling med tomle-lek, kjøkkenkrok-lek og enkel konstruksjonslek. Hos de minste finner du  også kjøkkenet til barnehagen. Det  blir brukt like mye av de store som de små, for det er her vi baker og lager mat.

Ute har vi sandkasse, lekehus og husker. Midt i barnehagen står en stor grillhytte som brukes ivrig når høsten og vinteren melder sin ankomst, men blir også brukt som lekestue ellers i året.

I kjøkkenhagen vår dyrker vi våre egne grønnsaker. Barna er med fra begynnelse til slutt.